07.09.2009

Rått og lekkert fra Tine K Home


.



.
.

3 kommentarer:

moa sa...

hei igjen :0)
..så skjønne bilder fra tine k!
er så vakkert med det helt enkle og råe sammen mmmmmm..love it!
jada skjerfet er mitt "minne-skjerf", klippet lapper av minstemanns gamle jeans, moamannens skjorte, oldemors gamle duk osv...sånt liker jeg vet du!
basketskoene i gull er mange år gamle, men jammen i bruk enda..vel og merke - jeg må være i den "gylne-mooden" for å gå med de..hihi.
Ja nå ønsker jeg sterkt å få opp energien...har så mange prosjekter oppe i hodet,og ønsker å sette litt ut i live snart..
..og en feel-good klem tilbake til deg!PS! har du kikket i nettbutikken til tante mimmi..?

Anna-Malin sa...

Vilka vackra inspirerande bilder!
Jag gillar färgtonen svart-vitt och lite blålila. MUMs!!

Tine K är super duktig!

Kram Anna-Malin

kjersti sa...

Jeg bare eeeelsker Tine K. Tror faktisk jeg må ta meg en tur innom Home & Cottage på vei til jobb jeg å se om det har kommet noen nyheter.... Stopper alltid å kjøper Tine K servietter der;)
Ha en fin dag:)
Klem K