01.10.2010












Herlig inspirasjon fra svenske Elle Interiör via iiiinspired






11 kommentarer:

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilka underbara inspirationsbilder du bjuder på!

Love Peace Pionies sa...

helt rått!!

god helg!
og grattis med dagen som var!
klem kristina

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Stiilige bilder..
og skjønner du har hatt bursdag..så grattis med overstått..
kos deg
eddaKlememr

Konfettiform sa...

Aner ikke hvor det er å få kjøpt, men ville bare ønske deg en god helg og takke for koselig kommentar.
Det strømmer jo på med nydelige bilder her også! (Og morsomt å se deg nevnt i bladet :) Grattis!
Klem.

moa sa...

♥♥
så utrolig überkult & heftig!
mmmm...nå ble jeg ihvertfall inspirert ♥!
takk for at du deler!

*love + smile*

christine sa...

beautiful place and pictures!

Therese ❦ Fjellrosa sa...

De er så lekre de gamle lyskronene med lange prismer hengende ned. jeg blir helt dårlig hver gang jeg ser en og har såååå lyst på :)

Håper du har hatt en fin helg vennen og god helg ❤

Ylva sa...

vilka härliga bilder!

nadja sa...

AjAJAJ...så flott. Jeg vil flytte rett inn der!

christin sa...

åh, fantastisk!

Huldra sa...

Elle inspirerer stort ja. :)
Jeg har akkurat blitt abonnent, og her er en link til hvor, om du er interessert:
http://www.elleinterior.no/?id=23884