20.01.2010

~vakker inspirasjon~



Arrangement: Indenfor & Udenfor
Photo: Søren Kirkegaard

Tilfeldigheter? En reportage i et blad førte meg til hjemmesiden for Indenfor & Udenfor. I&U er et dansk konsept der fører de vakreste skatter i sin butikk & på nett samt styling. O, lykke for en herlig samling av inspirerende hjem! O, lykke for at jeg ENDELIG fant årsaken til hvorfor denne vakre butikken alltid har vært stengt når jeg har vandret forbi:) For noen år siden arbeidet min kjære en del i København og jeg var så heldig å få følge med... der har jeg etter mange timers søking, enda flere timers trasking, funnet noen absolutte favorittbutikker spredt rundt omkring! En av dem som i alle år sto på lista men som jeg aldri fikk besøkt var denne butikk. Jeg kunne beskue de lekreste skatter innenfor porten men det var alltid mørkt og forlatt. Nå endelig fant jeg ut at butikken kun har åpent på torsdager...mellom kl. 10.00 og 18.00 og evt. ved avtale. Gjett om jeg skal få det med meg neste gang! Gleder meg allerede!!! Viser her ett av de vakre hjemmene I&U har stylet. Dette er et gammelt verksted der en familie i København har renovert.
Håper dere som titter innom får en spennende dag. Feel~good~klem.



Flere favoritterbilder fra Indenfor & Udenfor sine arrangement.

3 kommentarer:

moa sa...

tuddelu
&
mmmmmmmm....jag njuter :0)
guriland - så smaskeherlig inspirasjon du deler med oss i dag!
...må titte mer på bildene jeg!

1000 klemmer..

Therese sa...

Åh, jeg elsker København og skulle gjerne bodd der. Tenk å bo i et land der produkter fra House Doctor, Lisbeth Dahl og Madam Stolz er over alt hvor man enn snur seg!?! *lol* Tror jammen jeg må forsøke å få til en tur dit i løpet av våren eller sommeren, alt for lenge siden sist.

Håper du har det bra med deg og dine *klemmepå*

MiaNostalgia sa...

Åh - fikk lyst til å dra til København igjen nå. Er en stund siden sist :-) Inspirerende bilder du viser - som alltid.
Ha en fortsatt fin uke.
Klem fra MiaNostalgia